25/11 2008

Håller på att göra mig klar för dagen, men det går segt hehe trött idag. Vaknar på nätterna har ja börjat göra kan inte förstå Hmmm? Vaknar upp och kan inte sova på ett bra tag. Kanske är det nått som ja tänker på eller nått som gör mig olrolig som stör min sömn. Aja hoppas det släpper snart i alla fall va det nu kan vara. Oooååå det ser riktigt kallt ut ute idag UGHA alltså det är jätte mysigt med kallt när de är snö då är det ju mysmys men annars när det bara e kallt å ingen snö kan det kvitta. I Lidköping är det tydligen 12cm snö inte dåligt, vintern redan där.  Ååå va jag längtar till den 23 December hem å hälsa på Mamma och min bror saknar dom så mycket så det går inte att beskriva. Och min Norska skogs katt AMIGO :) Som tydligen blitt lite dålig nu, kanske går mot sitt slut tråkigt men han är ju 17 år med så inte så konstigt kanske. Och så längtar ja till jul maten men de är man nog inte ensam om att göra eller hur!? :D Och Massa julmust men de får man ta å inköpa snart gott gott!!!!!
Idag ska jag å Sabina fram på stan hon ska köpa highboots och en leggins :P Och så ska hon bjuda på mat på stan  med mumma kanske om ja får önska KINA mat :P men vi får la se. Näää nu måste ja dra ta hand om er!! 


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag känner igen dig så himla mkt, vet inte varför bara:S

2009-01-04 @ 13:49:28
URL: http://jacquelinebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0