Marcus i ett litet paket ;P

Så alla som har tid och lust får svara på dessa frågor (kopiera in frågorna och svara som en kommentar) =) 1. Vem är du? 2. Är vi kompisar? 3. Hur och när träffades vi? 4. Tycker du om mej? 5. Skulle du kunna krama mig? 6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. 7. Beskriv mig med ett enda ord! 8. Vad var ditt första intryck av mig? 9. Är du fortfarande av samma åsikt? 10. Vad påminner dig om mig? 11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? 12. Hur bra känner du mig? 13. När sågs vi senast? 14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: MalinSvenssoon.blogg.se

Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-20 @ 11:42:28
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Vem är du? Jään Pöla 2. Är vi kompisar? Yes Dude! 3. Hur och när träffades vi? 2004 4. Tycker du om mej? Offcurse! 5. Skulle du kunna krama mig? Allready done! 6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Mann, my Man! 7. Beskriv mig med ett enda ord! My boy Lolipop 8. Vad var ditt första intryck av mig? A little toy 9. Är du fortfarande av samma åsikt? A little yes! 10. Vad påminner dig om mig? Slurp! 11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Love! 12. Hur bra känner du mig? Little 13. När sågs vi senast? blomman alla helgona afton 14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? you take it from me :P

2008-11-20 @ 12:16:50
Postat av: Sandra

1. Vem är du? - Sandra Stomberg

2. Är vi kompisar? - Japp

3. Hur och när träffades vi? - Träffades efter att vi skrivit med varandra på internet, hm måånga år sen nu.

4. Tycker du om mej? - Javisst, vänner :)

5. Skulle du kunna krama mig? - Vänskapskram ja.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. - Julgranspojken, för att du har sålt - ska sälja julgranar ;P

7. Beskriv mig med ett enda ord! - Omtänksam

8. Vad var ditt första intryck av mig? - Hm, det minns jag inte.

9. Är du fortfarande av samma åsikt? - Mm.

10. Vad påminner dig om mig? - Är det nu jag ska skriva Backstreet Boys och tunn madrass? Haha :)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? - Hm?

12. Hur bra känner du mig? - Inte så bra nu kanske men förr så.

13. När sågs vi senast? - Det var ett bra tag sen det.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Japp! :)

2008-11-20 @ 13:31:58
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Catrine

1. Vem är du? - Catrine Josefsson

2. Är vi kompisar? - Vet ej, enligt mig är vi väl det?

3. Hur och när träffades vi? - Träffades via nätet, sen va vi tillsammans hm ungefär 1år.

4. Tycker du om mej? - Kommer jag alltid att göra! kommer alltid ha en del av mitt hjärta.

5. Skulle du kunna krama mig? - japp.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. - Hmm, svårt...

7. Beskriv mig med ett enda ord! - Stort hjärta!

8. Vad var ditt första intryck av mig? - Kärlek vid första ögonkastet!

9. Är du fortfarande av samma åsikt? - mm

10. Vad påminner dig om mig? - Hmm, massor..

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? - Hm, ??

12. Hur bra känner du mig? - Känner dig ganska bra tycker jag, tror du e samma som du va innan..

13. När sågs vi senast? - längesen, för längesen!

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Japp! :)

2008-11-20 @ 15:11:21
URL: http://catrineowilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0