Utkast: Heeeela förmiddagen ...

Heeeela förmiddagen idag har jag suttit å spelat tv-spel :) Vakande halv 7 i morse av att katten låg på min mage kunde inte somna om så jag drog på mig hörlurarna å spela FIFA till Playstation. Spelade fram till halv 10 kanske så installerade ja en ny köpt handkontroll till min dator så lirade ja massa Supernintendo spel finns lite över 1000 spel att välja mellan super kul :) Ska strax dra mig in i duschen å göra mig klar för dagen. Det får bli en pizza på Bellas idag med gott som fan asså. Men kostar ju e det får gå. ÅÅÅÅåååå väntar på att få börja jobba nu asså ska ringa chefen i morgon får vi se vad han säger. Håll tummarna för Marcus vett ja ;P





Kommentarer
Postat av: Sandra

Spelar du Mariokart på datorn?

Coolt ;P

2008-11-13 @ 11:28:39
Postat av: Catrine

Håller tummarna:)

2008-11-13 @ 14:02:23
URL: http://catrineowilma.blogspot.cm
Postat av: jossefin

ballt att du har skaffat en egen blogg nu marcus :) jag lovar ska läsa den varje dag om du läser min ;p

2008-11-16 @ 22:19:45
URL: http://typjossefinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0