Onsdag 19/11

Idag fick det bli Fjärillsmakaroner å Köttfärssås det va riktigt gott måste ja erkänna själv!.






Ugha va kallt det börjar bli ute nu, stack ut huvudet igenom köksfönstert i morse men stängde lika snabbt som ja öppnade de. Vintern är på G alltså, undra om det ska komma nått snö i år man hoppas ju på de, förra året låg det snö på backen en enda gång å det e lite torrt de. Åtta dagar kvar nu tills ja ska börja sälja granar tiden går seeeeeeeeeeegt alltså shit. Igår kväll spelade ja å Sabina Donkey Kong som bara den så bra nu när vi har varsin handkontroll till datorn för då kan man spela TEAM, Svårt spel men jävligt kul, aja så klart missa ja inte husfruar klockan 21:00 sååå jävla bra serie aldrig ett dåligt avsnitt. Jaaa annars idag ska jag inte göra så speciellt mycket, ner till torget i eftermiddag å sätta in pengar på Sabinas mammas konto, köpte en mobiltelefon av henne förra veckan. Så länge ja har velat ha den telefonen å till slut fick ja köpa den hehe kanske inte den nyaste men ja gillar den som fan SONYERICSSON W800 WALKMAN!!!! Sitter å lyssnar på Radioseven.se å funderar på vad ja ska köpa i julklapp till min Mamma å min bror, kollar runt lite på nätet men det är svårt alltså Hmmmm...

Ååååååå vad jag saknar Sommrarna 94,98,05 a det går inet att beskriva sitter fast svettsade i mitt minne för all framtid,
1994 Då jag gick jag i 4e klass å gick på disco varje fredag, å spela fotboll varje dag efter skolan med kompisarna, kollade på fotbolls VM till och med på nätterna trotts att ja inte fick va uppe så länge :D Lyssnade på låter som Ace of Base och all go disco musik som va inne då. 

Sommaren 1998 va magisk på sitt sätt, jag var 13 år skulle fylla 14 på hösten. Jag min mamma och min bror åkte ut på landet mitt i naturen i ett hus som min morbror äger ta mig fan heeela sommaren. Samma sag som ja fick sommarlov från skolan åkta ja dit å kom hem kanske 1 vecka innan skolan började. Det roliga va att innan ja åkte va alla kompisar som vanligt hahaha men när ja kom tillbaka va det som att alla kompisar hade gott igenom en tids zon helt plöttsligt så hade hela bönten kommit i målbrottet :D tur va så kom ja aldrig i det haha tur de kanske :) Ja vad gjorde man för kul där på sommaren då på landet jo, badade varje dag i en liten sjö som låg tätt intill, va ute å sprang i skogen, plockade kantareller, spelade fotboll med brosan kastade pil, vollyboll, gick pomenixer till solnedgången över ängarna :) Anledningen att vi åkte dit första början var för att min storebror skulle komma bort från Lidköping så snabbt som möjligt ni som känner mig vet nog va det handlar om.  Och så var det fotbolls VM den sommaren med tror ärligt att jag bara missade 2-3 matcher på tv hela det VM på ca 64 matcher eller vad som gick på svt-tv4!!!!!

2005 behöver ja säga nått mer än att jag å freddan lurch å michell åkte land och rikt runt å och festa å tog in på stugor, kampingar och tälta. haha Säffle va vi i några gånger med i omgångar det va kul dä, ja å figge gick fan ända från Säffle å ut till DUSE vet inte hur långt det är men det tog tid ingen som ville plocka upp oss när vi stog där med våra tummar å fille lifta :) En tid som va för jävla kul kommer alltid finns i mitt minne tiden då vi reste runt å bara va :D men inget ja vill göra idag tiden har väl förändrats.

Take Care







Kommentarer
Postat av: Sandra

Deeeet var tider det Mackan packan ;P

2008-11-19 @ 12:05:04
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Jennie-Paula

öhmmmmmmmmmm amamamama.... hm ja då de ska också införskaffas så småningom! sKA PLOCKA ut gårddisken från min älskling nu snart också - så jag får tebax alla mina pics! Ska bränna dem med en gång, litar fan inte på hårddiskar ändå men ska ändå skaffa mig hahaha!

2008-11-19 @ 12:33:29
URL: http://jennie-paula.blogg.se/
Postat av: Jennie-Paula

klart de gör!jag klarar mig alltid - att få ett mentallt BOMB släpp kanske rensar mitt huvud att fatta de rätta beslutet , dudi'e!

2008-11-19 @ 13:26:59
URL: http://jenniepaula.blogg.se/
Postat av: JenniePaula

haha, ser ut som du käkar på golvet mack.... smaka de gott? najs me köttfärsås - käka fröke idag me sörru ;)

2008-11-19 @ 17:47:59
Postat av: JenniePaula

mmm king kong la la ba la dong... ska mannelimann göra i helgen då? såg på bloggen att duvskulle sälja granar då kan du väl frakta en kostadsfritt åt mej?

2008-11-19 @ 19:46:16
Postat av: Anonym

jasö de säger du. hm när fan är den 23? menar du november eller december? ska du hör o göra o hu länge? tänkte du komma o leka me din favvorit ällä ?=) hmmmmm skary göra frågeleken på min sida ? - enda deltagaren ja kan mä o fråga hahaha!

2008-11-19 @ 21:18:23
Postat av: Anonym

jag får väl säga mvh hälsningar jään pöla * perfection ;)

2008-11-19 @ 21:19:09
Postat av: Anonym

la la la la la JÄÄÄÄÄÄN PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLA alas PÛLA!

2008-11-20 @ 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0