Välkommen till min nya blogg!

Jahopp då har man skaffat en blogg med då hihi... sist ut e hela avlånga landet känns det som. Men men nu e jag här i alla fall :)
Idag har jag inte gjort så mycket asså, som vanligt nu förtiden typ, men ja invätar ett jobb i December nu så ligger låååågt till det drar igång. Jaaa vad har ja gjort idag nu då!? Jag följde Sabina till jobbet i morse sen gick ja till Coop å handlade lite smått å gott. Tog bussen hem å satt på MSN å spela Playstation. MITT FIFA tur ja har de annars skulle dagarna gå så segt så det finns inte. Åkte åter igen ner till torget vid kvart 1 ett å tig med en god pizza på Bellas här i Stenungsund. Sen hem å fixa å trixa lite leka med katten å lyssna på musik :) alltså saken är så här att för att få dagarna att gå måste man hitta mänster att följa annars funkar det inte så skulle man (JAG) typ så i ett hörne å dunka huvudet in i väggen till en Pink Floyd låt. Så det har jag sett till att jag har ett Mönster. Sen för någon timmasen så kom Jossefine hit med ja hon stavas med två ss det har hon själv sagt så de så!!!!! :D Sabina å josse sitter å kollar på film tätt in till här medans ja då öppnar mitt första bilddagboks inlägg å lyssnar på Nirvana ;P 

SMSA mig Leif GW Persson på nummer :D :D dagens kul :P MOhahahahahah
 

Hääääär e jag :D







Kommentarer
Postat av: Sandra

Osch, lyckat! :)

Leif GW Persson is the man :) "Ni kan skicka sms till mig" Haha! :)

2008-11-12 @ 19:54:09
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0